Klachtenprocedure bij Stoerelampen.nl
Heb je een lamp gekocht in onze webshop, maar ben je niet tevreden? Wij zullen alles in het werk stellen om je klacht zorgvuldig af te handelen.
Je kunt de klacht melden via mail: klantenservice@stoerelampen.nl.
Om je klacht zo goed mogelijk af te handelen hebben we altijd de volgende informatie nodig:
• Een korte omschrijving van de klacht, eventueel met begeleidende foto.
• De code die in de webshop bij de lamp staat. Deze bestaat uit twee letters en vier getallen, gescheiden door een liggend streepje.
• Het ordernummer of een kopie van de factuur.
Na het ontvangen van de klacht nemen wij zo snel mogelijk contact met je op. Meestal is dat binnen vijf werkdagen, doch in ieder geval binnen 14 dagen.
Heb je vragen over de klachtenprocedure?
Bel met onze klantenservice: +31 (0)492 77 52 49
Bel met onze klantenservice: +31 (0)492 77 52 49
STOERELAMPEN.NL Daarom koop je bij stoerelampen.nl
- GRATIS VERZENDING
- 14 DAGEN BEDENKTIJD
- LEVERING UIT VOORRAAD
- EIGEN SHOWROOM
- Gratis woonmagazines
- VEILIG BETALEN